1. Z studio rally - komentář a hodnocení

01.09.2012 00:00

Je sobota 5:20. "Zvoní budík. Sakra co se děje. Aha musím stávat a jede se na závody . Sakra, proč se to jednou nemůže jet až odpoledne"

To bylo těžké ráno. Tak brzo na závody už jsem nevstával hodně dlouho. Tak hurá na cestu - odjezd 5:40. Po cca dvou hodinách jízdy příjezd do Štípy v cca 7:25. Za pět minut start Shaku. Kdo to vymyslel shake a pak prezentace??? Aaaaa ...Ale to se dá stihnout. Rozdělat stan nachystat věci, auto. Sakra nemám zapojenou baterku, tak znovu auto rozdělat a složit. OK jde se na to.

První test - na Pirelkách - na asfaltu to klouže a na tartanu... kluziště. O ničem. Dolů s nima a nasazujeme ARP Dashe.

Na nich už to sedí lépe, ale není to ono, páč jedna sada je sjetá z Jumpu. No nic zkusíme to.

Start první RZ 9:01 startovní číslo 14 tzn. v 9:15 go.

První RZ hrůza. Čas někde kolem 17 místa. Hrůza velká ztráta a klasika - první RZta nervozita a nejede to... Snad to půjde lépe. Do druhé rz nastupuji v klidu a je to znát. Čas na 12 místě a posun na celkové 13 místo. Paráda. 0,7 za mnou Duval, to zas bude boj. A taky byl chvilku. Duval za to vzal  RZ 3 a začal mi pomalu ujíždět. A zase ta RZ 4. Stejná RZ jako 1. No hrůza. Čas je sice lepší o 14 sekund než v RZ 1, ale propad až na 18 místo v RZ. To není možné. Ten asfalt mi nejde ale vůbec.

Přichází zásadní rozhodnutí. Přezout na Bloky. A snad se to vyplatilo. Na rz 5 zajíždím 16 čas, ale zle dotírá Jirka Rosík a Grzyb. V rz 6 stále odrážím útok těchto dvou dravců, ale v RZ 7 která byla nádherně dlouhá, kdy se spojili RZ 1 a RZ 3 do jedné. V půli RZ ty nastal velký problém a to velkej. Ztratil jsem se na tzv pomníku kde je vysoká tráva a špatně jsem najel. Ještě že tu byl tzv. bonzák a zakřičel na mne. No ale ztráta velká odhaduji na 10 až 15 sekund. Musle jsem znovu najet a projet to. Pak už byla velká nervozita, páč jsem věděl, že mládí tlačí. To nééé. Propad na 15 místo by byl neúspěch a strašná smůla.

Dojezd do cíle. 14 sekund ztráta na Duvala. Tak a teď jen čekat co bude. Dojíždí Rosík v naprosto stejném čase. Co se stalo  ptám se ho?? Na startu mu zhaslo auto na cca 10 sekund. Uf, jednoho jsem odrazil.

Další čekání. Dojíždí Grzyb... 12 čas a náskok 21 sekund. Je to jasné. 12 sekund náskok nestačil a propad na 14 místo.

No nic co se dá dělat. I tak je to OK. Celkově bod do týmů takže už jich je celkem 5.

Závody mohu hodnotit jako zdařilé a povedené. Pořadatalům se to povedlo, ale ten prokletý úsek u pomníku se mohl vynechat. Na ten jsem doplatil :-)