Moravia Cup - Dětmarovice

12.05.2013 21:45

 

Déšť, déšť, déšť. Tak by se dal rychle shrnout závod v Dětmarovicích. Pořád jen pršelo a to nejvíce ovlivnilo celý závod.

I když se pořadatel snažil sebevíce, tak rostě déšť ovlivnil celý závod a snažil se z něj udělat neregulérní, ale to se mu nepovedlo. Závod musel být několikrát přerušen, ale i tak se odjel i když jen 6 RZet z 8 a celkový čas byl jen necelých 10 minut, ale i tak buďme rádi za tu trochu.

Závod pro nás začal velmi dobře. Zajel jsem 1 čas. Druhá RZ ale byla krize a už to jelo. Cca 10 metrů před koncem auto zastavilo a musel jsem auto rzněsilou upozornt, že tak tedy ne a ono se rozjelo. Stálo mne to drahocených asi 7 sekund, které pak po celý závod chybělo. To mne stálo propad na 4 místo a zde jsem byl po další 3 RZty. Ve 4 a 5 RZ jsem zajel super čas a zatlačil na čelo závodu. Po 5 té jsem se dokonce dostal na 2 příčku, neboť Honza ˇmarda trefil časomíru a na Jirku jsem najel dostatek času. V poslední 6 RZ jsem zajel až 3 čas, ale i to stačilo na celkové 2 místo, neboť Jirka byl rychlejší jen asi o 0,5 sekundy a to nakonec nestačilo. Druhé místo je pro mne úspěch, neboť RZty byly hodně rychlé a pro mne krátké a málo technické, takže jsem nemohl nahánět čas a byl to spíše sprint. To stačilo i našemu týmu na celkové dtřetí místo.

Vojta začal na celkovém 29 místě po velké chybě kdy trefil časomíru a to ho stálo v tomto rychlém závodu alespoň 7 pozic. Postupně celý závod se zlepšoval, ale...Zase to ale. V 5 Rztě udělal velkou chybu. Zapomněl si zapojit baterii pře stratem a zjistil to až když mněl a tím pádem nestačil auto nastartovat. I když se mu podařilo po několik sekundáh auto rozjet tak nakonec RZ nedojel, neboť se mu uvolnila kastle a odstoupil. Nechal si tím pádem napsat VP a tak se propadl zpět až na 29 pozici. Je tovelká škoda, neboť se během závodu stále zlepšoval a zajížděl lepší časy. Musíme začít řádně trénovat a dostat z něj daný potenciál, který jistě má.

 

Zatlli88