Moravia Cup - Suchdol nad Odrou

12.05.2013 21:24

Tento závod byl v pořadí druhý našeho letošního kalendáře. Bohužel jsem se tohoto závodu zúčastnil sám, neboť Vojta nemohl.

Závod se od samého začátku pro mne a náš tým vyvíjel velmi dobře. Od první RZty se mi dařilo držet první místoa hned několi RZet vyhrát. To bylo pro mne velmi povzbuzující a nakonec jsem dokázal první místo udržet s dostatečně velkým náskokem.

Moji velcí soupeři Béďa a Jirka měli oba nějaké problémy, kterých nakonec využil Béďa junior. Béďa starší měl problémy s elektronikou, které se mu podařilo během závodu vyřešit a u Jirku pojračoval zdravotní problé s nohou, který mu znemožňoval plynulý běh.

Závody byly situovány na asflat a na šotolinu, která převažovala. Šotolinové úseky byly dostatečně technickéa utežené což mi vyhovovalo a mohl jsem využít kvality vozu. Během týdne grozilo, že budou závody na mokru, ale nakonec během dne počasí vydrželo a závod byl velice pěkný. Na závod dorazilo poměrně hodně fanoušků nejen rally, ale i offroad vozů, takže tím se závod ještě více spestřil. Páni pořadatelé mají u mne velký obdiv, jak dokázali vše nachystat a upravit. Velice se mi líbil sektor kopců a mostů, který u jiných nebyl moc kvitován. Zde to vyžadovalo opravdu dobrou a pohotovou techniku.

 

Zatlli88