Intercup HSF Rally - Report ze závodů....

12.05.2013 21:09

Zdravím přátele RC rally. Již náš tým odjel několik závodů respektive a já zde nenapsal ani řádku. Tak se všem fanouškům a hlavně fanynkám omlouvám a budu se to snažit napravit.

Itercup HSF Rally

 

První podnik kterého jsme se jako tým NHRC v letošní sezóně zúčastnili byl HSF Rally v obci Velíková. Závod byl situován do tamních lesů a tromových porostů a tudíž se jednalo o 99% závod na šotolině a jen 1% na betoně. Tento závod byl pro nás první výzva k odzkoušení naší tecniky a test jak vlastně na tom jsme.

První problém nastal u méh vozu hned na Shakedownu. Auto přestalo fungovat. Pokrátkém ohledání vpzu jsem zjistil, že nejde elektrika pře přijímač dále. Chyba byla v kontaktu kabelu, což jej stačilo mírně dotlačit olepit a vše bylo OK. Dále se závod pro nás vyvíjel vcelku dobře. Já jsem jel kolem 10 pozice a snažil jsem se pozici udržet. To se mi nakonec podařilo a tím jsem vybojoval svůj první bod za 10 místo v rámci šampionátu Intercup. Byla to dřina a boj o sekundy, ale podařilo se.

Kuba s Vojtou bojovali v 3 desítce startovního pole po celý závod. Kuba měl během závodu velký progres a postupně postuval nahoru. Konečné 34 místo je pro něj myslím vcelku úspěchem, neboť to byl jeho první závod v rámci tohoto šampionátu. Během soutěže se nevyvaroval několika hloupých chyb jako kopnutí do vozu a trefení časomíry. Dle dalších závodu viz níže si ale myslím, že příště to bude mnohem lepší.

Vojta začal také v 3tí desítce a bojoval jak jen mohl. Také udělal několik chyb, ale osudné se mu stala výměna baterie. Nová baterie vypoěděla službu a stálo ho to vše. Před nasazenm se baterie tvářila jao nabitá, ale během RZty najednou umřela. Je mi to o to více líto, že jsem mu jí půjčil já. Pak následně vlivem špatné dohody s časoměřiči, byl ze závodu vyřazen, i když jsme nahlásili, že bude pokračovat. Pokud by k tpmu nedošlo mohl dojettak někde kolem 40 místa.

Jako tým jsme se umístili na 6 místě a tím pádem jsme získali 3 body do šampionátu. Snad to tak bude pokračovat i nadále.

Zatlli88